. .MeH uSyAH2 LiRik. .

. .DAH SINGGAH, KENALAH FOLLOW. .

CONTEST! ! Miszfazie! !. .

haha. .baru kali pertama ni, Eory buat entry contest. .
huhu janggal pula rasa. .hehe.
Tapi gembira sangat sebab Eory cuba sesuatu yang baru di Blog ni. .
(berjinak-jinak ikut contest. . =D)

So,
contest kali ini dibawakan dari Cik Fazierra yang mempunyai
blogger yang comel sangat. .Psst. .orangnya pun comel. .
hah? tak caye ker? ?

Haa. .kalau tak caya, meh Klik->CONTEST cik fazierra kita ni. .
Korang semua ikutlah contest ni,
bila sudah ramai yang sertai. .
JADI MERIAH LAH! !haha. .!

. .Dan syarat-syaratnya seperti dibawah ini. .

. .ALL the BEST for ALL. .
. .WALLAH. .



. : {n_n} ASALKAN BOLEH JE SOPHIEORY NIE {n_n} : .

2 comments:

miszFAZIE said...

thanks sbb sudi join :)

QHARL SOPHIEORY said...

. .welc0me. . =D

Post a Comment