. .MeH uSyAH2 LiRik. .

. .DAH SINGGAH, KENALAH FOLLOW. .

ADA JUGA KAWAN MACAM NI. .


 .Camner la saya nak citer yer? ?
erm. .Camni lah,
susah tak kalau korang ada geng yang suka jatuhkan kawan sendiri ?
dan selalu mencari kelemahan kawan sendiri. .?
best ker cam tu . .?
Cuba korang bagi pandangan sikit tentang kawan yang bersifat sedemikian .

Dan sekarang ,

ni lah yang berlaku terhadap saya dan sorang teman ni. .
Geng saya ada 5 orang semuanya. 
nama geng "BAD FRIENDS FOREVER" , haaa, gempark kan. .

Tapi macam 'toooot' teman kitorang yang sorang ni ,
suka sangat tengok kitorang bermasam muka. .
suka sangat jadi batu api.
SEPATUTnya kalau ada yang tak puas hari terus terang jer lah ,
dan tak payah lah nak sindir2. .betul tak ??

Perangai dia cam taik pown ,

saya tak pernah nak 'sound' dia depan kawan2 yang lain. .
Tapi dia ni jenis yang suka buat cam tu. .
aduh nasib badan lah dapat kawan seperti ini.
Redha jer lah.

Sepatut dalam persabatan ,
kita kena lah terima kawan kita dengan seadanya. .
Dan jangan saling menjatuhkan. .
Korang semua jangan berperangai cam KAWAN saya ni taw. .
tak elok tuuu. .Ok. . =)

. .SEE YA. .



. .BERSAMBUNG. .






. : {n_n} ASALKAN BOLEH JE SOPHIEORY NIE {n_n} : .

2 comments:

prince aeril said...

da byk jumpe orang mcm ni..

QUINCY SOPHIEORY -EORY- said...

ntah la. . rase macam tak payah nak rapat sangat ngan kawan cam tu. .tak yah tolong pon tak pe. .bia kan je. .hahaha. .

Post a Comment